от 200 $

Весільні координатори івент-агенція "Ейфорія"

Ивано-Франковск

Фотографии

Видео

Подробнее о Весільні координатори івент-агенція "Ейфорія"

      Неважливо, чи організовуєте Ви весілля самі чи у цьому допомагає Вам агенція, але точно Вам не обійтись в цей день без весільного координатора. Це, передусім, людина, яка весь день триматиме руку на пульсі і слідкуватиме, щоб всі підрядники вчасно приїхали, і все заплановане ідеально відбулось. Весільний координатор звільняє батьків, подружок і, навіть, наречену від організації та вирішення яких-небудь питань. Адже саме координатор буде контролювати усі процеси в день весілля, взаємодіяти з усіма задіяними підрядниками, а також вирішувати різні форс-мажорні ситуації, якщо такі виникли. Та якщо коротко весільний координатор – це людина, якій можна довірити своє весілля.
наші координатори працюють на 2 етапах:
1.ПІДГОТОВЧИЙ (за 1-2 тижні до весілля):

· Знайомство з нареченими та вивчення детальної інформації про усі нюанси весільного дня; 


·Написання чорнового таймінг-плану;


Перевірка нареченої.Ми обговоримо усі етапи весільного дня, щоб наречена була впевнена, що нічого не забула.
 Зв’язатись з усіма. За два дні до весілля ми контактуємо з усім персоналом, щоб ще раз узгодити час їхнього приїзду та інші організаційні моменти;
Надсилаємо в електронному вигляді остаточний таймінг-план усім підрядникам та адміністрації ресторану;
Збираємо валізи. У нас з собою є все необіхдне від пластиря до запасних колготок для нареченої.

 
 2. ОСНОВНИЙ (в день весілля):

Контроль приїзду стилістів (візажисти, перукарі), фотографів, відеооператорів, весільного кортежу;
Контроль доставки весільних атрибутів (букет нареченої, бутоньєрки, аксесуари для волосся, тощо);
Координація марштруту весільного кортежу;
Координація гостей в церкві (якщо наречені беруть шлюб в цей день) – виніс обручок, привітальне конфетті, тощо.
Контроль виїзної церемонії (у випадку, якщо її запланували) – розстановка стільців, правильне розміщення арки, ширини проходу, врахування місця для ведучих або реєстратора шлюбу,  розташування відеооператора, фотографа, музикантів;
Робота з кухнею закладу – час подачі страв, торту, обслуговування фуршетних столів; 
Зустріч і розміщення артистів. Обговорення усіх деталей, змін чи інших організаційних моментів; якщо хтось з підрядників запізнюється, координатор вирішує цю проблему.
Зустріч кондитера. Підготовка холодильної камери.
Контроль за процесом оформлення, розстановкою та сервіровкою  столів, розкладання іменних карточок для гостей, подарунків та інших деталей. 
Контроль готовності залу та обладнання (світло, звук, проектор, спецефекти для першого танцю, тощо). Усі підготовчі роботи ми завжди завершуємо за 30 хв. до приїзду гостей!
Оцінюємо готовність залу (чи забрали звукорежисери сумки від апаратури, чи не має зайвих пакетів, папірців тощо).
Зустріч гостей та молодят
Розсадка гостей
Збір подарунків
Вирішення поточних питань, проблем, форс-мажорів під час банкету.
Контроль та координація роботи підрядників (ведучі, артисти)
Контроль за сценарним планом та часом
Завжди на місці. Ми контролюємо не лише розважальну програму свята, а й роботу офіціантів. Слідкуємо чи не порожні келихи у гостей, чи немає брудних тарілок, серветок на столах, розтопленого холодцю. Хтось з гостей в якийсь момент надумає зробити сюрприз для молодят, тому ми повинні бути поряд, щоб допомогти їм це реалізувати.
Завжди під рукою. Координатор – права рука ведучого. Він допомагає подати реквізити для конкурсів, проінформувати в змінах програми, попередити про вихід і оголошення артистів, подачу страв, тощо.
Контроль за освітленням залу. Під час танцювальної програми загальне світло залу вимикається для світломузики, під час виходу ведучого чи інших артситів, необхідно знову переключити назад. На ліричних моментах світло потрібно зменшити або додати якийсь спецефект, якщо це було обумовлено раніше.
 Координація проводів гостей. Роздача солодкого, координація транспорту (якщо є), виклик таксі при необхідності.
Розрахунок з підрядниками.

 У вартість входить робота двох координаторів, транспортні витрати в межах міста, сукня в колір весільної палітри. 
      Неважливо, чи організовуєте Ви весілля самі чи у цьому допомагає Вам агенція, але точно Вам не обійтись в цей день без весільного координатора. Це, передусім, людина, яка весь день триматиме руку на пульсі і слідкуватиме, щоб всі підрядники вчасно приїхали, і все заплановане ідеально відбулось. Весільний координатор звільняє батьків, подружок і, навіть, наречену від організації та вирішення яких-небудь питань. Адже саме координатор буде контролювати усі процеси в день весілля, взаємодіяти з усіма задіяними підрядниками, а також вирішувати різні форс-мажорні ситуації, якщо такі виникли. Та якщо коротко весільний координатор – це людина, якій можна довірити своє весілля. наші координатори працюють на 2 етапах: 1.ПІДГОТОВЧИЙ (за 1-2 тижні до весілля): · Знайомство з нареченими та вивчення детальної інформації про усі нюанси весільного дня;  ·Написання чорнового таймінг-плану; Перевірка нареченої.Ми обговоримо усі етапи весільного дня, щоб наречена була впевнена, що нічого не забула.  Зв’язатись з усіма. За два дні до весілля ми контактуємо з усім персоналом, щоб ще раз узгодити час їхнього приїзду та інші організаційні моменти; Надсилаємо в електронному вигляді остаточний таймінг-план усім підрядникам та адміністрації ресторану; Збираємо валізи. У нас з собою є все необіхдне від пластиря до запасних колготок для нареченої.    2. ОСНОВНИЙ (в день весілля): Контроль приїзду стилістів (візажисти, перукарі), фотографів, відеооператорів, весільного кортежу; Контроль доставки весільних атрибутів (букет нареченої, бутоньєрки, аксесуари для волосся, тощо); Координація марштруту весільного кортежу; Координація гостей в церкві (якщо наречені беруть шлюб в цей день) – виніс обручок, привітальне конфетті, тощо. Контроль виїзної церемонії (у випадку, якщо її запланували) – розстановка стільців, правильне розміщення арки, ширини проходу, врахування місця для ведучих або реєстратора шлюбу,  розташування відеооператора, фотографа, музикантів; Робота з кухнею закладу – час подачі страв, торту, обслуговування фуршетних столів;  Зустріч і розміщення артистів. Обговорення усіх деталей, змін чи інших організаційних моментів; якщо хтось з підрядників запізнюється, координатор вирішує цю проблему. Зустріч кондитера. Підготовка холодильної камери. Контроль за процесом оформлення, розстановкою та сервіровкою  столів, розкладання іменних карточок для гостей, подарунків та інших деталей.  Контроль готовності залу та обладнання (світло, звук, проектор, спецефекти для першого танцю, тощо). Усі підготовчі роботи ми завжди завершуємо за 30 хв. до приїзду гостей! Оцінюємо готовність залу (чи забрали звукорежисери сумки від апаратури, чи не має зайвих пакетів, папірців тощо). Зустріч гостей та молодят Розсадка гостей Збір подарунків Вирішення поточних питань, проблем, форс-мажорів під час банкету. Контроль та координація роботи підрядників (ведучі, артисти) Контроль за сценарним планом та часом Завжди на місці. Ми контролюємо не лише розважальну програму свята, а й роботу офіціантів. Слідкуємо чи не порожні келихи у гостей, чи немає брудних тарілок, серветок на столах, розтопленого холодцю. Хтось з гостей в якийсь момент надумає зробити сюрприз для молодят, тому ми повинні бути поряд, щоб допомогти їм це реалізувати. Завжди під рукою. Координатор – права рука ведучого. Він допомагає подати реквізити для конкурсів, проінформувати в змінах програми, попередити про вихід і оголошення артистів, подачу страв, тощо. Контроль за освітленням залу. Під час танцювальної програми загальне світло залу вимикається для світломузики, під час виходу ведучого чи інших артситів, необхідно знову переключити назад. На ліричних моментах світло потрібно зменшити або додати якийсь спецефект, якщо це було обумовлено раніше.  Координація проводів гостей. Роздача солодкого, координація транспорту (якщо є), виклик таксі при необхідності. Розрахунок з підрядниками.  У вартість входить робота двох координаторів, транспортні витрати в межах міста, сукня в колір весільної палітри. 
Связь с нами:

награды "Весільні координатори івент-агенція "Ейфорія""

З нами 5 років