Подробнее о Весільний координатор Ольга Міхеєва
Я Ольга, ВЕСІЛЬНИЙ КООРДИНАТОР, який допоможе Вам скласти правильний таймінг - план весільного дня, разом з Вами складу схему розсадження гостей, заздалегідь обдзвоню і проконтролюю всіх, хто працюватиме на Вашому весіллі.
Безпосередньо В ДЕНЬ ВЕСІЛЛЯ я візьму на себе всі клопоти, пов'язані з контролем роботи всіх підрядників , задіяних в організації весілля:
- Проконтролюю приїзд і роботу візажиста і перукаря , флориста і декоратора , транспорту і роботу адміністрації ресторану , технічного супроводу і ведучого.
- Подбаю про зустріч і розсадження гостей ( не забудьте в запрошеннях вказати мій номер телефону , щоб гості не смикали Вас і Ваших родичів питаннями про те , як дістатися до місця , де проходитиме весільна церемонія і банкет).
- Проконтролюю приїзд артистів , проконтролюю їх роботу і розрахуюся з усіма підрядниками.
- Вирішу всі організаційні питання , проконтролюю і продумаю , кожну дрібницю , щоб Ви , Ваші друзі і родичі могли повністю насолодитися святом.
Я Ваша довідка та порадник під час підготовки до весілля.Моя перевага в тому,що я ніколи не працюю сама.Зазвичай нас працює двоє,ми можемо координувати кілька робіт одночасно,що робить мою роботу якіснішою!
Свою роботу починаю зазвичай за 2 тижні до весілля.Можна замовляти і раніше, з радістю дам поради щодо вибору ресторану (вартість,коли є вільні дати), меню, ведучих,візажистів,тощо та відповім на всі Ваші питання! Вартість: якщо кількість людей на Вашому весіллі до 100 осіб,то 800 грн,відповідно чим більше людей і насиченіша програма,то вартість більша,але за таку ціну нас працює як мінімум 2 людини!
З нетерпінням чекаю на Ваші дзвінки!
Безпосередньо В ДЕНЬ ВЕСІЛЛЯ я візьму на себе всі клопоти, пов'язані з контролем роботи всіх підрядників , задіяних в організації весілля:
- Проконтролюю приїзд і роботу візажиста і перукаря , флориста і декоратора , транспорту і роботу адміністрації ресторану , технічного супроводу і ведучого.
- Подбаю про зустріч і розсадження гостей ( не забудьте в запрошеннях вказати мій номер телефону , щоб гості не смикали Вас і Ваших родичів питаннями про те , як дістатися до місця , де проходитиме весільна церемонія і банкет).
- Проконтролюю приїзд артистів , проконтролюю їх роботу і розрахуюся з усіма підрядниками.
- Вирішу всі організаційні питання , проконтролюю і продумаю , кожну дрібницю , щоб Ви , Ваші друзі і родичі могли повністю насолодитися святом.
Я Ваша довідка та порадник під час підготовки до весілля.Моя перевага в тому,що я ніколи не працюю сама.Зазвичай нас працює двоє,ми можемо координувати кілька робіт одночасно,що робить мою роботу якіснішою!
Свою роботу починаю зазвичай за 2 тижні до весілля.Можна замовляти і раніше, з радістю дам поради щодо вибору ресторану (вартість,коли є вільні дати), меню, ведучих,візажистів,тощо та відповім на всі Ваші питання! Вартість: якщо кількість людей на Вашому весіллі до 100 осіб,то 800 грн,відповідно чим більше людей і насиченіша програма,то вартість більша,але за таку ціну нас працює як мінімум 2 людини!
З нетерпінням чекаю на Ваші дзвінки!
Я Ольга, ВЕСІЛЬНИЙ КООРДИНАТОР, який допоможе Вам скласти правильний таймінг - план весільного дня, разом з Вами складу схему розсадження гостей, заздалегідь обдзвоню і проконтролюю всіх, хто працюватиме на Вашому весіллі.
Безпосередньо В ДЕНЬ ВЕСІЛЛЯ я візьму на себе всі клопоти, пов'язані з контролем роботи всіх підрядників , задіяних в організації весілля:
- Проконтролюю приїзд і роботу візажиста і перукаря , флориста і декоратора , транспорту і роботу адміністрації ресторану , технічного супроводу і ведучого.
- Подбаю про зустріч і розсадження гостей ( не забудьте в запрошеннях вказати мій номер телефону , щоб гості не смикали Вас і Ваших родичів питаннями про те , як дістатися до місця , де проходитиме весільна церемонія і банкет).
- Проконтролюю приїзд артистів , проконтролюю їх роботу і розрахуюся з усіма підрядниками.
- Вирішу всі організаційні питання , проконтролюю і продумаю , кожну дрібницю , щоб Ви , Ваші друзі і родичі могли повністю насолодитися святом.
Я Ваша довідка та порадник під час підготовки до весілля.Моя перевага в тому,що я ніколи не працюю сама.Зазвичай нас працює двоє,ми можемо координувати кілька робіт одночасно,що робить мою роботу якіснішою!
Свою роботу починаю зазвичай за 2 тижні до весілля.Можна замовляти і раніше, з радістю дам поради щодо вибору ресторану (вартість,коли є вільні дати), меню, ведучих,візажистів,тощо та відповім на всі Ваші питання! Вартість: якщо кількість людей на Вашому весіллі до 100 осіб,то 800 грн,відповідно чим більше людей і насиченіша програма,то вартість більша,але за таку ціну нас працює як мінімум 2 людини!
З нетерпінням чекаю на Ваші дзвінки!
Войти через социальные сети
Sign in with Google