Подробнее о Весільний координатор Наталія
Мене звуть Наталія і я весільний координатор. Стала я ним організовуючи власне весілля та кілька весіль своїх подруг. І на власному досвіді можу сказати, що координатор не замінний помічник під час підготовки та і у день весілля. Моє завдання зробити підготовку до весілля цікавою та приємною для Вас. Бо власне весілля це не та подія на якій наречена має бути втомлена і забігана, та постійно нервувати, що щось іде не за планом. На власному весілля наречені та гості повинні насолоджуватися святом.
Я нічого не продаю! Вибір між виконавцями Ви робите самі, бо огранізатором весілля залишаєтесь – ВИ! А я твоя довідка та порадник під час підготовки до весілля, та очі і вуха у сам день весілля.
Свою роботу я починаю мінімум, як за 2 тижні до весілля. І у цей час ми:
- Особиста зустріч. Підписання договору.
- Надам консультацію, що до Вашого весілля.
- Разом ми розробимо схему залу.
- Створимо тайм-лайн весільного дня для нареченої та нареченого.
- Виїзд на місце святкування (ресторан) та допомога в узгодженні усіх питань (уточнення кількості, гостей, розташування столів)
- Зателефоную, при потребі до гостей та підтвердження присутності на весіллі.
- Зателефоную до усіх виконавців, що працюють на весіллі (уточнення часу коли хто приїжджає та починає свою роботу).
- І у подарунок від мене наречена отримує весільний щоденник.
У день весілля:
- Я зателефоную Вам зранку, у першу чергу привітаю, далі нагадаю про дії, які заплановані у Вас.
- Проконтролюю роботу перукаря та візажиста при потребі.
- Нагадаю водіям час та місце Вашої зустрічі. А також фото та відео оператору.
- Проконтролюю підготовку місця проведення до Вашого свята (розташування столів, розташування бенкетних карточок, бомботонєрок. усі важливі атрибути)
- Підготовлю місце для подарунків і ваз для квітів.
- Координація виїздної церемонії.
- Зустріч та розміщення ведучих, музикантів, та артистів. Координація їх роботи згідно сценарію.
- Зустріч гостей та молодят.
- Проконтролюю подачу страв згідно затвердженого плану і меню.
- Роздам гонорари задіяним підрядникам (крім ресторану) на весіллі, якщо їх обов’язки виконанні належним чином.
Після весілля:
- Допоможу зібратись. Усі речі віддаю особисто нареченій.
- Проведу ваших гостей, та проконтролюю трансфер.
Якщо ви хочете, щоб Ваше весілля пройшло гладко і Ви на ньому не працювали, не стомлювали родичів, та друзів звертайтесь, я буду рада допомогти! Бо я зацікавлена лише у тому, щоб Ваш день був наповнений радістю і приємними враженнями.
А тепер скільки це коштує: якщо у Вас весілля до 80 осіб, заплановані 1- 2 артисти то вартість моїх послуг складатиме 800 грн. Якщо ж весілля більше або програми дуже насичена вартість буде обговорюватись індивідуально.
Я нічого не продаю! Вибір між виконавцями Ви робите самі, бо огранізатором весілля залишаєтесь – ВИ! А я твоя довідка та порадник під час підготовки до весілля, та очі і вуха у сам день весілля.
Свою роботу я починаю мінімум, як за 2 тижні до весілля. І у цей час ми:
- Особиста зустріч. Підписання договору.
- Надам консультацію, що до Вашого весілля.
- Разом ми розробимо схему залу.
- Створимо тайм-лайн весільного дня для нареченої та нареченого.
- Виїзд на місце святкування (ресторан) та допомога в узгодженні усіх питань (уточнення кількості, гостей, розташування столів)
- Зателефоную, при потребі до гостей та підтвердження присутності на весіллі.
- Зателефоную до усіх виконавців, що працюють на весіллі (уточнення часу коли хто приїжджає та починає свою роботу).
- І у подарунок від мене наречена отримує весільний щоденник.
У день весілля:
- Я зателефоную Вам зранку, у першу чергу привітаю, далі нагадаю про дії, які заплановані у Вас.
- Проконтролюю роботу перукаря та візажиста при потребі.
- Нагадаю водіям час та місце Вашої зустрічі. А також фото та відео оператору.
- Проконтролюю підготовку місця проведення до Вашого свята (розташування столів, розташування бенкетних карточок, бомботонєрок. усі важливі атрибути)
- Підготовлю місце для подарунків і ваз для квітів.
- Координація виїздної церемонії.
- Зустріч та розміщення ведучих, музикантів, та артистів. Координація їх роботи згідно сценарію.
- Зустріч гостей та молодят.
- Проконтролюю подачу страв згідно затвердженого плану і меню.
- Роздам гонорари задіяним підрядникам (крім ресторану) на весіллі, якщо їх обов’язки виконанні належним чином.
Після весілля:
- Допоможу зібратись. Усі речі віддаю особисто нареченій.
- Проведу ваших гостей, та проконтролюю трансфер.
Якщо ви хочете, щоб Ваше весілля пройшло гладко і Ви на ньому не працювали, не стомлювали родичів, та друзів звертайтесь, я буду рада допомогти! Бо я зацікавлена лише у тому, щоб Ваш день був наповнений радістю і приємними враженнями.
А тепер скільки це коштує: якщо у Вас весілля до 80 осіб, заплановані 1- 2 артисти то вартість моїх послуг складатиме 800 грн. Якщо ж весілля більше або програми дуже насичена вартість буде обговорюватись індивідуально.
Мене звуть Наталія і я весільний координатор. Стала я ним організовуючи власне весілля та кілька весіль своїх подруг. І на власному досвіді можу сказати, що координатор не замінний помічник під час підготовки та і у день весілля. Моє завдання зробити підготовку до весілля цікавою та приємною для Вас. Бо власне весілля це не та подія на якій наречена має бути втомлена і забігана, та постійно нервувати, що щось іде не за планом. На власному весілля наречені та гості повинні насолоджуватися святом.
Я нічого не продаю! Вибір між виконавцями Ви робите самі, бо огранізатором весілля залишаєтесь – ВИ! А я твоя довідка та порадник під час підготовки до весілля, та очі і вуха у сам день весілля.
Свою роботу я починаю мінімум, як за 2 тижні до весілля. І у цей час ми:
- Особиста зустріч. Підписання договору.
- Надам консультацію, що до Вашого весілля.
- Разом ми розробимо схему залу.
- Створимо тайм-лайн весільного дня для нареченої та нареченого.
- Виїзд на місце святкування (ресторан) та допомога в узгодженні усіх питань (уточнення кількості, гостей, розташування столів)
- Зателефоную, при потребі до гостей та підтвердження присутності на весіллі.
- Зателефоную до усіх виконавців, що працюють на весіллі (уточнення часу коли хто приїжджає та починає свою роботу).
- І у подарунок від мене наречена отримує весільний щоденник.
У день весілля:
- Я зателефоную Вам зранку, у першу чергу привітаю, далі нагадаю про дії, які заплановані у Вас.
- Проконтролюю роботу перукаря та візажиста при потребі.
- Нагадаю водіям час та місце Вашої зустрічі. А також фото та відео оператору.
- Проконтролюю підготовку місця проведення до Вашого свята (розташування столів, розташування бенкетних карточок, бомботонєрок. усі важливі атрибути)
- Підготовлю місце для подарунків і ваз для квітів.
- Координація виїздної церемонії.
- Зустріч та розміщення ведучих, музикантів, та артистів. Координація їх роботи згідно сценарію.
- Зустріч гостей та молодят.
- Проконтролюю подачу страв згідно затвердженого плану і меню.
- Роздам гонорари задіяним підрядникам (крім ресторану) на весіллі, якщо їх обов’язки виконанні належним чином.
Після весілля:
- Допоможу зібратись. Усі речі віддаю особисто нареченій.
- Проведу ваших гостей, та проконтролюю трансфер.
Якщо ви хочете, щоб Ваше весілля пройшло гладко і Ви на ньому не працювали, не стомлювали родичів, та друзів звертайтесь, я буду рада допомогти! Бо я зацікавлена лише у тому, щоб Ваш день був наповнений радістю і приємними враженнями.
А тепер скільки це коштує: якщо у Вас весілля до 80 осіб, заплановані 1- 2 артисти то вартість моїх послуг складатиме 800 грн. Якщо ж весілля більше або програми дуже насичена вартість буде обговорюватись індивідуально.
Войти через социальные сети
Sign in with Google